Supper @my place

Har legat och kallsvettats hela dagen och känner mig yrare än igår så det är ju inte så bra. Tror att det bara är stress eller någon miniförkyldning för jag är ju inte dödssjuk precis. Men för säkerhetsskull har jag bara legat och slappnat av idag.. härligt men ganska tråkigt. Den senaste timmen har jag gjort mat. Panerad torsk med potatis och (köp)hollendaise sås för jag orkade och ville inte göra äggsås. Tycker inte det är så gott längre men ibland blir jag sugen på det... Idag var inte en sån dag.
Kollade på 16 and pregnant förut och men blir alltid lika förundrad över hur de klarar det. Följer några bloggar med unga mammor och det är så intressant att läsa hur deras liv är till skillnad från alla andras. Eloge till alla unga mödrar som lyckas att ta hand om ett barn i denna ålder alltså. Jisses vilken ansvar!
Här kommer en bild på den alltid lika snygga moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0