Tandsställningslös. NAT

Igår när jag kom till tandläkaren i Uddevalla började de genast plocka bort rälsen  och OHMYFREACKINGGOD det var så härligt att jag höll på att skita på mig. Hade glömt hur lena tänder är! haha. Sen gick jag och käkade min första matbit som en snygg och fri människa på 3 år. Det blev cheeseburhare var totaltskitawesome för det fastnade inte ett dret!! Sen gick jag och köpte lite nödvändiga saker innan jag gick tillbaka och väntade i två timmar på att de skulle sätta i gomgrejjen och den lilla tråden i underkäken så att allt skulle hålla sig på plats. Efter det mötte jag upp sötaste Josephine och vi gick tillsammans till Åsa och Karins skola och väntade på gullungarna medan vi skämde ut oss en aning inför några människor som traskade ut från klassrummen.
SKriver mer sen nu ska jag duscha. Här kommer iallafall en bild på tänderna. Min käke är sne och kommer antagligen alltid vara för det går knappt att åtgärda sa de. jaja får väl se störd ut resten av livet, har ju klarat det hittils såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0