Tankar

Förut när jag skojjade om att jag skulle hålla mig vaken hela natten så skulle jag ju självklart igentligen gå och lägga mig vid tolv MEN så blev det icke. Istället har jag legat uppe och tänk, kollat på en romantisk drama/komedi, tänk lite mer, kollat på ännu en film, tänkt ytterligareoch nu har jag tänk tt kolla på en film. Hänger ni med?supert!
Kollade på 10 orsaker att hata dig och love actually och nu ska jag kolla på The last song som är en awesome film.
---
Det var ettag sedan jag bara låg uppe och tänkte.. Det var härligt men lite jobbigt ändå men det är det ju alltid att tänka på allt. bra som dåligt. Har varit förvirrad den senaste tiden och natten gjorde det inte bättre så kommer antagligen ligga uppe många nätter framöver har jag en känsla av. Man får lite av en ångestkänsla när man bara ligger och vill sova men det går bara inte för alla tankar som virrar i en huvud om allt. Rätt och fel, då, nu och imorgon..
---
Nej usch idag ska jag göra något som jag inte gjort på länge, jag ska nämligen gå ner till badhuset och simma eller bara flyta omkring och simma under vattnet. Kom på häromdan att jag älskar att vara i vattnet, man känner sig fri när man simmar omkring och kan röra sig fritt. Hoppas bara de har öppet men det tror jag nog. Ska även gå in och kolla på nya bågar eftersom jag krashade mina när jag sprang raka vägen in i Daniel i vintras, haha ;) Nej men jagnavskyr att ha på mig linser på helger och tråkdagar så jag måste skaffa mig ett par nya. Vill ha några redigt stora glas. Funderade på att sno min gammelmormors för dom är skitfräna, haha. Nej men jag vill ha några som ser lite retro och wierd ut :) Nu ska jag kolla på The last song. Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0