Your biggest fan

Vad gjorde du kl 08 imorse: Dansade runt till musik och gjorde våffelpannkakor.

Din längd: 164-167

Antal gånger du varit kär: 2. Förälsskad 2

Vad gjorde du får 15 minuter sedan: Muttrade över att Oboýen var slut.

Det sista du sa högt: pappa:gonatt. Jag: *buuuuuuuuuuuu-u-up*, höhöhhö.

Det senaste någon sa till dig: Akta så jag inte fiser på dig.

Vad har du druckit idag: Juice, cola

Vad var det senaste du åt: 2 apelsiner

Vad var det senaste du köpte: 1 kofta och 1 skjorta

Vad vill du bli: Vill jobba mer djur. På en ranch i USA där jag ledde guidade ridturer skulle inte vara fel.

Trivs du med din utbildning: Det var det jag inte gjorde så jag hoppade av och ska börja om gymn. till hösten.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Snöoväder, sabla vädergubbar och tanter

Godaste glassmaken: Hallon sorbet , gammeldags vanilj.

Svär du mycket: Ja, onödigt mycket

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Du byter gärna garderob med:Vet ej men någon men lite hippie/rockstil i guess. Har inte koll på kändisar, haha.

Sover du tungt: yes i've heard so.

Drömmer du mardrömmar: Jodå

Trivs du med ditt jobb: Nja det duger

Favoritklädsel: Något bekvämt men coolt.

Favoritlåt just nu: Jesse J- do it liek a dude, 30stm-hurricane, vi är en-lejonkungen, Nevershoutnever-Trouble.

Vikt: vet ej

Vad ser du om du tittar till höger: Tavla på vårat hus i värmland, vit vägg

Vad ska nu göra härnäst: Kolla lite jobb och kolla klart på en film

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite blandat

Mitt rum kan beskrivas som: TRÅKIGT

Favoritgodis: sött godis

kläder just nu: Mysbyxor linne och en långärmad tröja.

Sommarplaner: Festivaler, jobb, vänner/familj/pojkvän, bad osvosv

Hur många kuddar sover du med: 4 st

Spelar du något instrument: Har spelat gitarr för många år sedan och suger på't men jag är en jäkel på triangel

Morgon eller nattmänniska: Natt!

Vad är viktigast för dig: VÄnner/familj/pojkvän, att pappa kommer närvara på mitt framtida bröllop.

Är du kittlig: yes, låter som en gås och sparkar vilt runtrunt... Källa:Daniel

Snarkar du: ibland, högt

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: slemmiga och spindlar

Längtar du mest efter nu: Sommaren och alla underbara människor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0