Del 1 onödigt tjafs

1. Tre namn jag lyssnar till?- Ylva, ulf, ylvis
2. Någonting jag tycker om med mig själv?-
Jag skulle göra allt för mina vänner.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv? - Att jag är så lat och sötsugen hela tin
4. Detta är jag rädd för?- Höjder, döden, kärlek, psykopater, våldtäktsmän..
5. Tre saker jag vill ha varje dag?- Mat (haha), kärlek, motion
6. Tre saker jag absolut inte kan göra?- gå på toa framför någon, sitta i någons knä/bli lyft och hoppa jämnfota(5-6 cm)
7. Detta tycker jag om att göra?- Vara med mina fina vänner/pojkvän/familj, lyssna på musik, hålla på med djur osv.
8. Detta vill jag göra just nu?- Sova fast jag orkar inte.
9. Bästa känslan? - När man klarar något som man aldrig trodde man skulle bli klar med eller klara.
10. Värsta känslan?- Deprimerad, kränkt osv..
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har? - Humor, glad, snäll och förstående.
12. Är jag kär just nu?- Ja!
13. Jag vill gifta mig?- Helt klart i framtiden!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?- Jobba med det jag älskar, resa mycket, tatuera mig, festa loss, gifta mig, få minst 3 barn, skaffa minst 1 hund, leva ett lyckligt liv.
15. Min käraste ägodel? - Min soffa xD
16. Något jag vill ha i present? - En hund.
17. Detta har jag på mig just nu?- En stor grå tisha och mina rosa mjukisar.
18. Favoritkläder?- Klänning, kjol, tights
19. Favoritdjur?- HUND! och häst :)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?- Allt från One republic till eminem till 30 stm.. 
21. Favoritlåt just nu?- Hurricane-30 stm, Do it like a dude - jesse j, Vi är en- lejonkungen.
22. Roligaste ämne i skolan?- När jag får hålla på med djur sen när jg börjar.
23. Tråkigaste ämne i skolan?- Matte!
23. Stjärntecken?- Jungfru
24. En bok jag gillar?- Twiligt, Eragon, någon thriller som jag aldrig kommer ihåg namnet på ..
25. En film jag älskar?- Bara det inte är skräck. Koedi/drama/löve är bäst!
26. Favorit tv-program?- The mentalist, Top model, The vampire diaries och sånt.
27. Favoritdoft?- Daniels parfym som han bar första gången han kysste mig ;$
28. Detta äter jag gärna?- Vindruvor!
29. Dricker helst?- Fanta exotik/cola.
30. Favoritgodis?- Blandat.
31. Hit vill jag gärna åka på semester?- Thailand!
32. Färg på mina ögon?- Gråblå
33. Min längd?- 164-167?

Kommentarer
Postat av: emma

din soffa är amaaaazing!<3

2011-03-14 @ 19:09:40
Postat av: ylva

kommer ta den när jag flyttar hemifrån, helt underbar! :o

2011-03-14 @ 20:03:48
Postat av: emma

du är välkommen att flytta in till mej isåfall :D

eyyyy! ta me till lillerud nästa år xD

2011-03-15 @ 00:23:41
Postat av: ylva

Haha glöm då kommer du sitta ner den Oo xD Hahah neeej då kommer alla sno alla kuddar och aldrig sova i sängarna xD

2011-03-19 @ 01:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0