My day

Torbjörn höll mig vaken till halv 6 imorse den ankan så jag blev som vanligt tidsoptimisten själv när jag skulle gå upp och låg självklar kvar i flera timmar mer och gick upp 20 miuter före jag skulle vara där. Med god takt ar det ca 30 minuter för småstegarn ylva att ta sig ner dit och jag skulle desutom duscha för jag kände mig extremt äcklig. Det slutade med att jag i ren desperation tog min GAMLA cykel som inte har någon luft i bakdäcket och cyklade iväg. Lite tråkigt är det när man måste trampa på för själva livet för att komma nedför backarna och jag luktade antagligen apa efter 5 minuters cyklande. När jag kom dit var flickorna spårlöst försvunna och jag kunde för allt i världen inte hitta dom. Gick till och med in på närmaste pizzeria och frågade om jag frick låna telefon eftersom min är störd.. lite creepy eftersom att pizzabagaren stog och glodde leende på mig hela tiden. Efterso de satarna inte svarade så gick jag ut och väntade på dom och vips så såg jag dom. De hade gått för att möta mig och tagit en annan väg, haha!
---
Sedan satt vi inne och fikade och snackade skit i två timmar innan Linda var tvungen att dra.. var iallafall skittrevligt att träffa henne! :) Jag och Alexandra gick runt i lite affärer. Hon köpte en lång tischa och jag ett nagellack. Sedan gick vi till pizzerian med den gloende mannen oh käkade pommes till det var Alexandras tur att åka hem. När jag kommit halvägs hem fick jag en sån paniknödighet så det var inte sant.  Jag gick som en halt gubbe resten av vägen hem, slängde ifrån mig cykeln och sprang in på toa. EXTREMT nära att jag gjorde i byxan, haha.
---
Pratade en stund med Älsklingen på skype förut, han var ovanligt gosig.. Misstänker att de spanska damerna tycker om honom, haha ;)
---
Har varit en awesome dag iallafall och det var jätteskoj att träffa dom igen, måste göras om snart!<3
Bild på mig efter en skön dusch och mitt nya nagellack. Gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0