4/5

Vaknade runt 2 idag och kände mig rejält sleten faktiskt. Gick iallafall upp och tog en god frukost och satte mig i soffan, där jag spenderat dagen. Åt just en god måltid, samma sak som igår fast tog kyckling istället. Gott vare, tyckte jag och den tjuvaktiga saken jag kallar syster som gick och sneglade och blinkade med ögonen,haha ;) Sen kom pappa hem och klagade för att jag hade ätit när vi skulle grilla. Men man vet ju aldrig när han kommer hem och jag var hungrig såå.. Aja för väll äta om ca en timme igen då för att göra honom glad. Plus att det alltid är gott med grillning :D Idag är den en vilodag men det får iallafall bli en promenad seen så jag känner mig mer som ett ickefetto xD
Sitter fortfarande i den jävligt varma morgonrocken i våran gudagåva till soffa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0