My Day

Denna dag har varit skitkul! Åt en god räkbruch till frukost, gick er på stan och käkade mjukglass med familjen, såg Plura och gick fram och tog ett kort (som jag lägger upp nån dag framöver), mötte upp Josephine och vi snackade och massa saker medan Elizabeth var och hämtade Linnea. Vi käkade en pizza och skojja runt tills Elizabeth skulle åka hem och Josse och Linnea skulle mot Ua igen..
-
Nån timme senare gick mag till gymmet och när jag skulle lyfta av lite vikter för det var för tungt och så helt plötsligt kom det en kille som såg ut att va ca 25 och hjälpte mig lyfta av en massa.. i was like wtf? Men sa såklart tack och log, hehe. Han log lite tillbaka och sa varsegod ;) Känns som att jag hunnit med så himla mycket idag så jag är superglad! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0