Today

Imorse väckte Karin mig mitt i den perfektaste drömmen någonsin, trodde jag skulle gråta :( Jared Leto min heta man jag ska drömma om dig innat igen! Fick lov att springa till tåget som gick 08:16 men då visade det sig att det var en buss så jag var helt fel ute -.- Fick vänta i nästan två timmar på nästa tåg för jag var för lat för att gå tillbaka för att sedan gå till tåget igen xD Kom iallafall med tåget och var hemma vid lägenheten vid 12. Det bästa med resan var att jag låg och söv så konduktören trodde säkert att jag var nån slusk som vart där länge och redan betalat så guess who som fick åka nästan två timmar tåg gratis? ;) Nu har jag solat på Balkongen i en timme för sen ble det skugga.. Men det är bättre än inget ju för när alla andra är i skolan kan jag ligga och jobba på brännan ;)
Fin chey

FINNE (arg chey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0