Yesterday

Igår fick jag skynda mig upp för jag skulle hinna med buss/tåg till Ua. Väl där gick jag till tvillingarna och josses lägenhet och vänta på dom men nyckeln var inte där den skulle vara? Den var putsväck! Jag satte mig och kägade smörgåsar i trapphuset till Josse kom då vi gick upp till lägenheten och tog flingor att käge och snackade lite. Senare kom twinsen och vi gjorde oss lite iordning innan vi cyklade ner till bussen mot Göteborg. När vi kom fram språngmarcherade vi till en föreläsning med Naturfotografen Mattias Klum, jävlar vad lök jag blev i värmen asså!
Han visade massa bilder och berättade historier om resor, riktigt reko kille asså! Men vi fick språngmarchera därifrån med för att hinna med bussen.. Synd för jag ville träffa honom och ta kort med han "/  När vi kom hem käkade vi wok och köttbuller, gott! Sen ble det lite snack sen sängen fast jag somnade inte på flera timmar :s
Så jävla fint väder ute och det är blommor överallt, älskar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0